- Jste prodejna? Ne, nejsme prodejna jenom e-shop.
- Je povinná registrace? Ne, registrace není povinná. Při objednávce je ale třeba vyplnit údaje potřebné k zaslání zboží. Pokud jste však pravidelným odběratelem je pro vás pohodlnější se registrovat a ušetřit čas opakovaným vyplňováním povinných údajů.
- Jak nakupovat? Nakupování je u nás jednoduché. Stačí vložit Vámi zvolené položky v požadovaném množství do košíku, v pravém horním rohu kliknout přímo na košík a následně dokončit objednací proces. O vše ostatní se už postaráme. Podrobný postup nákupu naleznete v části Jak nakupovat?
- Prodáváte certifikovaný zboží? Ano, naše zboží má certifikáty nebo atesty (prohlášení o shodě) nebo trhací zkoušky.
- Mohu vrátit řetězový nebo textilní úvazek, kotevní řetěz? Ne, u těchto typů zboží, které vyrábíme, neakceptujeme vrácení zboží.
- Kolik stojí doprava? Přesné ceny dopravy naleznete zde Cena dopravy
- Jaké platební metody nabízíte? Nabídku naleznete zde Platební podmínky
- Jak dlouho bude trvat dodání zboží? U každého zboží máme napsané dodání. 80% zboží máme skladem nebo Vám ho vyrobíme do 3 hodin.
- Je zboží opravdu skladem? Zboží označený "skladem" se opravdu nachází u nás v sídle společnosti v Nitře. Tento stav se automaticky aktualizuje každých 10 minut. Chyba může nastat jen při technické poruše, nebo pokud si více lidí najednou objednají poslední kus stejného zboží.
- Mohu si zboží objednat i telefonicky? Telefonické objednávky neakceptujeme.
- Je možné objednat si zboží v e-shopu a vyzvednout v sídle firmy? Pokud ano, jaké jsou podmínky? Ne, není to možné.
- Jak budu informován o mé objednávce? Poté co objednáte zboží a odešlete objednávku, bude Vám na uvedenou emailovou adresu zasláno potvrzení o vaší objednávce. Pokud jste si zvolili dopravu kurýrem, den před doručením Vám přijde od kurýrní společnosti e-mail, v den doručení Vám přijde ráno SMS a následně Vás bude kontaktovat řidič kurýrní společnosti a bude vám avizovat přesnou hodinu dodání.